Minggu, 01 Februari 2015

Siapakah Penulis Alkitab.?


Pengarang.
Tabel yang terdapat di sini memperlihatkan bahwa sekitar 40 sekretaris atau penulis manusia digunakan oleh satu Pengarang untuk mencatat Firman terilham Yehuwa. ”Segenap Tulisan Kudus diilhamkan Allah”, dan ini mencakup tulisan dalam Kitab-Kitab Yunani Kristen beserta ”bagian-bagian lain dari Tulisan-Tulisan Kudus”. (2Tim 3:16; 2Ptr 3:15, 16) Ungkapan ”diilhamkan Allah” adalah terjemahan dari frasa Yunani the·o′pneu·stos, yang artinya ”dinapaskan oleh Allah”. Dengan ’mengembuskan napas’ atas pria-pria yang setia, Allah membuat roh-Nya, atau tenaga aktif-Nya, bekerja atas mereka dan mengarahkan apa yang Ia ingin agar dicatat, karena, sebagaimana ada tertulis, ”nubuat tidak pernah dihasilkan oleh kehendak manusia, tetapi manusia mengatakan apa yang berasal dari Allah seraya mereka dibimbing oleh roh kudus”.—2Ptr 1:21; Yoh 20:21, 22; lihat ILHAM.
Roh kudus Allah yang tidak kelihatan ini adalah ”jari” simbolis-Nya. Karena itu, ketika orang-orang melihat Musa mengadakan perbuatan-perbuatan supernatural, mereka berseru, ”Ini adalah jari Allah!” (Kel 8:18, 19; bandingkan dengan kata-kata Yesus di Mat 12:22, 28; Luk 11:20.) Dalam pertunjukan kuasa ilahi yang serupa, ”jari Allah” memulai penulisan Alkitab dengan memahatkan Sepuluh Perintah pada lempeng-lempeng batu. (Kel 31:18; Ul 9:10) Oleh karena itu, merupakan hal yang sederhana bagi Yehuwa untuk menggunakan manusia sebagai penulis-Nya meskipun beberapa hanya ”orang biasa yang tidak terpelajar” dalam pelatihan skolastik (Kis 4:13), dan tidak soal orang tersebut bekerja sebagai gembala, petani, pembuat kemah, nelayan, pemungut pajak, tabib, imam, nabi, ataupun raja. Tenaga aktif Yehuwa memasukkan gagasan-gagasan ke dalam pikiran si penulis. Dan dalam beberapa kasus, tenaga aktif itu membiarkan si penulis mengutarakan pemikiran ilahi dengan kata-katanya sendiri, sehingga kepribadian dan sifat-sifatnya tercermin dalam tulisannya, tetapi pada waktu yang sama, kesatuan yang luar biasa sehubungan dengan tema dan maksud-tujuan dipertahankan dari permulaan sampai akhir. Hasilnya, Alkitab, yang mencerminkan pikiran dan kehendak Yehuwa, mengungguli tulisan manusia belaka dalam hal kekayaan dan ruang lingkup isinya. Allah Yang Mahakuasa memastikan agar Firman kebenaran-Nya yang tertulis tersedia dalam bahasa yang mudah dimengerti dan yang mudah diterjemahkan ke dalam bahasa mana pun.
Dibandingkan dengan Alkitab, tidak ada buku lain yang memerlukan waktu begitu lama untuk menyelesaikannya. Pada tahun 1513 SM, Musa memulai penulisan Alkitab. Tulisan suci lainnya ditambahkan kepada Tulisan-Tulisan Kudus yang terilham ini sampai suatu waktu setelah tahun 443 SM, sewaktu Nehemia dan Maleakhi menyelesaikan buku mereka. Kemudian ada selang waktu dalam penulisan Alkitab selama hampir 500 tahun, sampai rasul Matius menulis catatan sejarahnya. Hampir 60 tahun kemudian, Yohanes, rasul yang terakhir, menyumbangkan Injil dan tiga suratnya sehingga lengkaplah kanon Alkitab. Jadi, jangka waktu total yang tercakup untuk menghasilkan Alkitab adalah kira-kira 1.610 tahun. Semua penulisnya adalah orang Ibrani dan karena itu mereka adalah bagian dari umat ’yang dipercayakan dengan pernyataan-pernyataan suci Allah’.—Rm 3:2.
Alkitab bukanlah semacam bunga rampai atau koleksi fragmen-fragmen kesusastraan Yahudi dan Kristen yang heterogen dan tidak saling berhubungan. Sebaliknya, Alkitab adalah sebuah buku yang terorganisasi, berbagai segmennya sangat selaras dan saling berhubungan, yang benar-benar mencerminkan betapa teratur serta sistematisnya sang Pengarang-Penciptanya. Cara Allah berinteraksi dengan Israel, yaitu dengan memberi mereka kaidah hukum maupun peraturan-peraturan yang mengatur segala hal ihwal kehidupan dalam perkemahan bahkan sampai pada perincian-perincian kecil —hal-hal yang belakangan ditiru dalam kerajaan dinasti Daud maupun dalam penyelenggaraan sidang di antara orang Kristen abad pertama—mencerminkan dan menonjolkan aspek pengorganisasian dalam Alkitab.



terjemahan ke dalam bahasa Jawa.
Sapa sing nulis Kitab Suci.?

Pengarang.
Ono  40  secretaries utawa penulis manungsa digunakake dening Pengarang kanggo ngrekam Sabda inspirasi saka Pangeran Yehuwah. "Kabeh Kitab Suci di wangsitake saka Gusti Allah", lan iki klebu tulisan Kristen Yunani ngrupakake "bagéan saka Kitab Suci". (2 Timotius 3:16; 2 Pet 3:15, 16)
2 Timotius 3:16.
3:16 Kabèh isining Kitab Suci kuwi diwangsitaké déning Gusti Allah lan maédahi kanggo mulang bab sing bener, melèhaké sing luput, mbeneraké sing kliru, lan mulang marang manungsa bab urip sing nyondhongi karo kersané Gusti Allah.


Tembung "Gusti Allah" yaiku terjemahan saka tembung basa Yunani the•o′pneu•stos•, kang tegese "di nafasake Gusti Allah ". Kanthi disebulnon 'ambegan' ing wong setya, Gusti Allah nggawe rohe, utawa tenaga  aktif pe, marang wong kuwi mau lan katuntun marang opo wae kang bakal di tulis, amarga, kaya kang katulisan, "pameca-pameca ora tau digawa dening karepe wong lanang , nanging wong ngandika saka Allah padha dipandu dening roh Suci, ".- 2 Pt 1:21; Yohanes 20:21, 22; ndeleng INSPIRASI.

Roh Suci Gusti Allah sing ora iso di deleng iku  "driji" Kang simbolis. Mulane, nalika wong-wong weruh Nabi Musa  tumindak kang nggenggumuni, pada ngomong: "Iki driji saka Gusti Allah!" (Pangentasan 8:18, 19; mbandhingaké karo Gusti Yésus ing Matius 12:22, 28; Lukas 11: 20.) Ing kedadean sing memper, " driji saka Gusti Allah" miwiti nulis 10 hukum perintae Gusti Allah ono ing lempeng  soko watu. (Pangentasan 31:18; PANGANDHARING TORET 9:10) Mulane, iku prakara prasaja kanggo Yehuwah kanggo nggunakake  juru tulis manungsa  senadyan wong kan di kon nulis mau dudu wong kang pinter utowo  ter pellajar. (Kisah Para Rasul 4:13), lan ora masalah menowo juru tulis mau minangka pangon, petani, makaryo tarub, nelayan,-mupu-beya, dokter, Imam, nabi, utawa raja.Tenaga aktif pe Pangeran Yehuwah kang ngleboake gagasan2 menyang pikirane sang penulis. Lan ing akeh kedadean, tenago aktif sing ngijini penulis nganggo  gagasan ilahi nganggo tembung awake dhewe, supaya kepribadian sang penulis biso  dibayangke  ono ing tulisane, nanging ing wektu sing padha, kamanunggalan kang apik banget ing hubungan menyang  maksud lan tujuan Allah wis dipertahan ake saka awal nganti pungkasan.
pang olehe, Alkitab, sing mangilonake pikiran lan kekarepan Yehuwa, nglinuwihi tulisan manungso bioso ing perkoro kesugihan wacono lan ruang lingkup isine. Allah sing Mahakuasa mestekne ben Firman kebeneran-ne sing ketulis uwis dicawisake ning sajroning basa sing gampang dingerti lan sing gampang diterjemah ake menyang boso opo wae


dibandingna karo Alkitab, ora ana buku liya sing mbutuhake wektu  suwe kanggo ngrampungake. nang taun 1513 SM, Musa nganjak panulisan Alkitab. tulisan suci liyane ditambahake marang tulisan-tulisan Kudus sing terilham iki nganti  wektu sakwise taun 443 SM, sak-uga Nehemia lan Maleakhi nutugake buku dekne kabeh. banjur ana selang wektu panulisan Alkitab sajrone ampir 500 taun, nganti rasul Matius nulis catetan sejarah e. Hampir 60 taun banjur, Yohanes, rasul sing paling akhir, Nyumbang nulis Injil lan telu layange dadine pepaka kanon Alkitab. dadi, kabeh wektu total sing tercakup kanggo ngasilke Alkitab yaiku udakara 1.610 taun. kabeh panulise yaiku wong Ibrani amargo dekne kabeh yaiku umat sing  dipercoyo kanggo nulis “Firman Allah kang moho suci “Rm 3:2.

Alkitab dudua sak-werna kembang rampene utawa koleksi  kesusastraan Yahudi lan Kristen sing warno warni kang ora ono gathuane. sawalike, Alkitab yaiku siji buku sing katoto santoso, macem-macem babagane selaras banget lan padha sinambungan, sing bener-bener mangilonke yen sang pengarange kuwi duwe pamikiran kang katoto  sistematik lan prayogo. carane Allah sesrawungan karo Israel, yaiku karo menehi dekne kabeh kaidah hukum arepa aturan-aturan sing ngatur samubarang hal ihwal kuripan ing jero perkemahan  nganti nang perincian-perincian cilik —perkoro2 sing mburen mau diturun ing kerajan dinasti Daud ,arepa ing toto carane sidang neng antara wong Kristen abad kapisan—ngunjuake lan nonjolake coro carane  pengorganisasian ing Alkitab.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar